Контакт-центр Броварської міської ради 

 

Інформаційно-довідкова служба «Контакт-центр» Броварської міської ради діє згідно положення: 

Положення про сектор інформаційно-довідкової служби «Контакт-центр» відділу роботи із зверненнями громадян виконавчого комітету Центру надання адміністративних послуг та роботи із зверненнями громадян виконавчого комітету Броварської міської ради

 

Термін розгляду звернень громадян до інформаційно-довідкової служби «Контакт-центр»:

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

___________________

Контакти:

У цілодобовому режимі працюють мобільні телефони:

+380935006781; 

+380674834368; 

+3804594-61111;

З понеділка по четвер:  8-00 - 17-00,  п’ятниця: 8-00 - 15-45 працюють стаціонарні телефони:

+3804594-66201;

+3804594-66202.

 

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: