Карта сайту

Порядок звернення громадян

 

Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Для довідок по роботі зї зверненнями громадян Ви можете звернутися до відділу документообігу та звернень громадян Центру обслуговування «Прозорий офіс» Броварської міської ради за телефоном: 5-32-47
 
 Також у місті працює  відділ інформаційно-довідкової служби «Контакт-центр» Центру обслуговування «Прозорий офіс», до якої Ви можете звернутися з усними зверненнями та повідомленнями за телефоном: 6-11-11.
 
 Під час попереднього запису на особистий прийом до міського голови, його заступників та керуючого справами виконкому громадяни вказують прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання та зміст порушеного питання.