Карта сайту

Відділ реєстраційних дій 

 

Інформація про графік роботи, та години прийому Відділу реєстраційних дій Центру обслуговування «Прозорий офіс» Виконавчого комітету Броварської міської ради.

Контактний телефон (04594) 6-09-88 та електронна адреса: reestrmayna@ukr.net.

Спеціалісти відділу (державні реєстратори) проводять прийом документів в приміщені Центру надання адміністративних послуг та роботи із зверненнями громадян (ЦНАП) кабінет 115 стіл №11 та №13.

  

Графік роботи 

Відділу реєстраційних дій Центру обслуговування «Прозорий офіс» Виконавчого комітету Броварської міської ради

Понеділок-четвер

8.00 до 17.00

П’ятниця

8.00 до15.45

Перерва

12.00 до 12.45

   

Графік 
прийому документів та надання консультацій з будь-яких питань,

що стосується державної реєстрації на нерухоме майно та їх обтяжень,

З понеділка по четвер

08.00 до 16.00

П’ятниця

08.00 до 15.00

Перерва

12.00 до 12.45

 

Спеціалісти відділу (державні реєстратори) проводять прийом документів в приміщені ЦНАП стіл №11.

 

Перелік послуг, які надає відділ в межах Київської області

- державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно;
- заборона вчинення реєстраційних дій;
- внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
- державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
- державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно;
- скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду);
- надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (в межах України).

 

Графік 
прийому документів з будь-яких питань, що стосуються
реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

З понеділка по четвер

08.00 до 16.00

П’ятниця

08.00 до 15.00

Обідня перерва

12.00 до 12.45

 

Контактні данні тел. (04594) 7-22-64 та електронна адреса: reestr_1@ukr.net

Спеціалісти відділу (державні реєстратори) проводять прийом документів в приміщені ЦНАП стіл №13.

 


Перелік послуг якій надає відділ в межах Київської області

1.Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у вигляді витягу
2.Видача дубліката оригіналу установчих документів юридичної особи та/або змін до
них
3.Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
4.Державна реєстрація зін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи
5.Державна реєстрація припинення пі дприємницької діяльності фізичної особи - підприємця
6.Державна реєстрація фізичної особи - підприємця (незалежно від місця реєстрації)
7.Державна реєстрація юридичної особи(у тому числі в результаті виділу, злиття, петворення, поділу)
8.Державна реєстрація припинення діяльності юридичної особи
9.Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року
10.Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року
11.Виправлення помилки, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру, допущеної не з вини суб’єкта державної реєстрації.
12.Надання документів в паперовій формі, що містяться в реєстраційній справі
13.Включення відомостей про фізичну особу – підприємця