Карта сайту
версія для друку

Розпорядження міського голови від 13.03.2017 №42-ОД "Про проведення весняного двомісячника благоустрою"

БРОВАРСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
В И К О Н А В Ч И Й К О М І Т Е Т
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 13.03.2017 № 42-ОД
м. Бровари


Про проведення весняного
двомісячника благоустрою


Враховуючи розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації Горгана О.Л. від 10 березня 2017 року № 95 «Про проведення в Київській області двомісячника благоустрою населених пунктів», з метою забезпечення утримання територій у належному стані, їх санітарного очищення, поліпшення рівня благоустрою, збереження об’єктів загального користування та створення умов, сприятливих для життєдіяльності населення, посилення відповідальності керівників комунальних служб за виконанням обсягів робіт, згідно з цільовими загальноміськими програмами, керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1.Провести весняний двомісячник благоустрою (далі - двомісячник благоустрою) у період з 13 березня по 13 травня 2017 року.
2.Утворити штаб з координації робіт двомісячника благоустрою, у складі згідно з додатком.
3.Організацію та проведення двомісячника благоустрою та засідання штабів по координації робіт двомісячника покласти на спеціальний відділ контролю за станом благоустрою та зовнішнім дизайном міста та управління житлово-комунального господарства.
4.Керівникам установ, організацій, підприємств всіх форм власності, балансоутримувачам і власникам житлових будинків, нежитлових приміщень і тимчасових споруд взяти активну участь у проведенні двомісячника благоустрою, організувати виконання робіт в межах прилеглих територій:
- з проведення ремонту покриття доріг, шляхопроводів, переходів, тротуарів, технічних засобів регулювання дорожнього руху, зовнішнього освітлення, павільйонів очікування на зупинках пасажирського транспорту;
-з приведення в належний санітарний та естетичний стан прибудинкових територій, дитячих, спортивних та господарських майданчиків, місць вигулу домашніх тварин, під’їздних шляхів та зелених зон на прилеглих територіях, територіях шкіл та дитячих садків;
-із заміни, встановлення та ремонту контейнерів для сміття;
-з проведення ремонту огорож, вхідних дверей в під’їздах житлових будинків, козирків, лавочок, скління віконних рам та ін.;
-із забезпечення належного технічного стану, наявності та (або) заміні інформаційних показчиків (показчики назв вулиць, будинків, під’їздів);
-з приведення в належний санітарний та естетичний стан парків, скверів, аллей;
-з проведення влаштування газонів, формовочної обрізки дерев та кущів;
-з проведення озеленення, благоустрою прилеглих територій до підприємств, установ та організацій;
-з санітарної очистки вулиць, прибирання та вивозу ґрунтових наносів;
-з проведення очистки від сміття та металобрухту лісосмуг уздовж доріг;
-зі звільненням територій загального користування від будівельних матеріалів;
-з ліквідації стихійних сміттєзвалищ;
-з проведення санітарної очистки міських кладовищ, ремонту пам’ятників, обелісків, меморіальних дощок, братських та одиноких могил, місць почесних поховань;
-з очищення водних джерел;
-із проведенням, у рамках двомісячника благоустрою 29 квітня 2016 року акції «Посади своє дерево» та «Зробимо Україну чистою».
5. Спеціальному відділу контролю за станом благоустрою та зовнішнім дизайном міста, управлінню житлово-комунального господарства організувати весняні толоки із залученням широких верств населення, громадськості, учнівської та студентської молоді.
6. Контроль за виконанням заходів двомісячника благоустрою покласти на спецвідділ контролю за станом благоустрою та зовнішнім дизайном міста.
7. Керівникам підприємств, установ та організацій міста, щопонеділка до 16.00, надавати звіти про проведену роботу в спецвідділ контролю за станом благоустрою та зовнішнім дизайном міста.
8.Висвітити в засобах масової інформації (ЗМІ) інформацію про хід проведення двомісячника благоустрою.
9.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови Голубовського Г.П.

 

 

Міський голови                                                                                                      І.В. Сапожко