Карта сайту
версія для друку

Розпорядження міського голови від 31.07.2019 № 142-ОД "Про перевірку стану готовності закладів освіти міста Бровари до роботи у 2019/2020 навчальному році"

БРОВАРСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

від 31.07.2019  № 142-ОД

м. Бровари

 

Про перевірку стану готовності

закладів освіти міста Бровари

до роботи у 2019/2020 навчальному році

 

Відповідно до рішення виконавчого комітету Броварської міської ради від 18.06.2019 № 757 «Про заходи щодо підготовки та організованого початку 2019/2020 навчального року в м. Бровари», керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою перевірки готовності закладів освіти до роботи у новому навчальному році:

 

1. Затвердити склад комісії щодо перевірки стану готовності закладів освіти міста (далі – комісії) до організованого початку навчального року (додаток 1) та графік роботи комісії (додаток 2).

2. Комісії провести огляд готовності закладів освіти до роботи у 2019/2020 навчальному році з 15.08.2019 до 20.08.2019 відповідно до переліку питань, зазначених в актах перевірки закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти (додатки 3,4,5).

3. Керівникам закладів освіти подати акти перевірки на затвердження комісії в термін до 28.08.2019.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови Виноградову Л.М.

 

 

Міський голова                                                                                                                                   І.В. Сапожко


 

Додаток 1

до розпорядження

міського голови

від 31.07.2019 № 142-ОД

 

Склад комісії

щодо перевірки готовності закладів освіти міста

до організованого початку 2019/2020 навчального року

 

Виноградова Л.М.

заступник міського голови, голова комісії

Мельник О.М.

начальник управління освіти і науки, заступник голови комісії

Члени комісії:

Артемчук А.В.

голова ради Броварської міської організації профспілки працівників освіти і науки України (за згодою)

Бобошко І.Г.

головний спеціаліст управління освіти і науки

Кравець С.В.    

інспектор ДПН Броварського  районного управління ГУДСНС України в Київської області ( за згодою)

Лемпіцький В.А.

начальник господарчої групи управління освіти і науки

Миронець І.М.

начальник відділу загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти управління освіти і науки

Музика А.Є.

заступник начальника управління освіти і науки

Ситюк В.Г.

 

начальник Броварського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області (за згодою)

Товстоног В.С.

 

завідувач Броварського районного відділу лабораторних досліджень ДУ «Київський обласний лабораторний центр МОЗ України» (за згодою)

Туник І.А.

начальник відділу дошкільних, позашкільних закладів та виховної роботи управління освіти і науки

 

    

 Керуючий справами виконкому                                                                                               К.В. Кузнєцов

    

Додаток 2

до розпорядження

міського голови

від 31.07.2019 № 142-ОД

 

Графік

роботи комісії щодо перевірки готовності закладів освіти міста

до організованого початку 2019/2020 навчального року

 

15.08.2019

 

08.30 – ЗДО «Теремок»

09.10 – ЗДО «Ромашка»

9.50 – ЗДО «Оленка»

10.30 – НВК

11.10 – СШ І-ІІІ ступенів № 5

ім. Василя Стуса

11.50 – ЗДО «Ластівка»

12.30 –ЗДО «Барвінок»

13.10 – НВО (вул. М.Лагунової)

13.50 – ЗДО «Сонечко»

14.30 – ДЕНЦ «Камелія»

 

16.08.2019

 

08.30 – ЗОШ І-ІІІ ступенів № 10

09.10 – ЗДО «Джерельце»

 09.50– ЗДО «Капітошка»

10.30 – ЗДО «Золота рибка»

11.10 – ЗДО «Перлинка»

11.50 – ЗДО «Золотий ключик»

12.30 – СШ І-ІІІ ступенів № 7 

13.10 – ЗДО «Малятко»

13.50 – ЗДО «Червоні вітрила»

14.30 – ЗОШ I-ІІІ ступенів № 9

 

19.08.2019

 

 08.30 – ЗДО «Лісова казка»

09.10 – ЗДО «Теремки»

09.50 – ЗДО «Калинка»  

10.30 –  приватна ЗОШ «Фортуна»

11.10 – ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2

ім. В.О. Сухомлинського

11.50 – гімназія ім. С.І. Олійника

12.30 – ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6

13.10 – ДЕНЦ «Камелія» (вул. Герцена)

13.50– ЦНПВ

14.30 – ЗДО «Зірочка»

20.08.2019

 

08.30 – ЗДО «Казка»

09.10  ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1

09.50 – НВО (вул.Київська)

10.30 – ЗДО «Віночок»

11.10 – ЗДО «Віночок» (ясельний корпус)

11.50 – ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3

12.30 –  ЗДО «Ялинка»

13.10 – ПТДЮ

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                                                                                К.В. Кузнєцов        

 

Додаток 3

до розпорядження

міського голови

від 31.07.2019 № 142-ОД

 

АКТ

перевірки готовності закладу загальної середньої освіти

до 2019/2020 навчального року

 

Складений ____.____.2019

Повна назва закладу, рік будівництва___________________________________

____________________________________________________________________

Прізвище, ім`я, по батькові керівника закладу _____________________________ __________________

__________________________________________________

Відповідно до розпорядження міського голови  від___.___2019 №______

перевірку проводила комісія в складі____________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________
 ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Комісія встановила:

1. Наявність проекту плану ремонту закладу на новий навчальний  рік

Так_______      Ні_______ 

2. Якість ремонту:

капітального_________________________________________________________

поточного _______________________________________________________        

Хто виконував роботи з ремонту будівель

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

3. Стан території та її площа ___________________________________________

4. Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан,

розташування _______________________________________________________

5. Огорожа навколо території закладу та її стан ___________________________

________________________________________________________________

6.Спортспоруди і майданчики, їх розміри та технічний стан _________________

____________________________________________________________________

7. Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу (наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників:

з охорони праці ___________________________

з пожежної безпеки ________________________)

8. Наявність обладнання та інвентарю за нормами. Їх стан __________________

- готовність їдальні або буфету _________________________________________

- кількість посадочних місць ____________________________________________

- забезпеченість технологічним обладнанням і меблями _____________________

- санітарний стан _____________________________________________________

- умови для миття рук__________________________________________________

- організація питного режиму___________________________________________

9. Наявність медичного, стоматологічного кабінетів________________________

10. Стан меблів (у класних, групових кімнатах, аудиторіях, кабінетах тощо),

наявність маркування _________________________________________________

Зазначити яких меблів не вистачає відповідно до норм і зростових груп _______

____________________________________________________________________

11. Готовність закладу до зими, наявність планів підготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пічне), її стан _______________ ____________________________________________________________________

Чи опресована та промита опалювальна система ___________________________

____________________________________________________________________

Тип освітлення _______________________________________________________

____________________________________________________________________

Чи забезпечені навчальні кімнати освітленням за нормою ___________________

____________________________________________________________________

Перевірка опору ізоляції електромережі й заземлення (висновок акту підписує особа, відповідальна за електрогосподарство закладу освіти) ________________ ____________________________________________________________________

Наявність і стан протипожежного обладнання (крани, шланги, вогнегасники тощо) _______________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Наявність і стан інженерних комунікацій:  

водопостачання ______________________________________________________

газопостачання _______________________________________________________

електропостачання___________________________________________________

каналізації___________________________________________________________

Стан центральної вентиляції, можливості для дотримання повітрообміну ______

____________________________________________________________________

12. Підготовлені до нового навчального року:

Кабінети

(лабораторії)

 

Кількість

 

Укомплектовано навчальним

обладнанням, інструментом

відповідно до нормативів

 

Наявність

перспективного

плану обладнання

кабінету

 

Наявність

правил охорони праці,

пам’яток для

кабінетів

Електро-

захист і

вентиляція

повністю

 

частково

 

є

 

немає

 

 

 

Фізики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хімії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформа-

тики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обслуго-

вуючої

праці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Майстерні

слюсарної

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Майстерні

столярної

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спортзал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*паспорти кабінетів повинні бути на момент роботи комісії

Висновок комісії про готовність навчального закладу до нового навчального року

_______________________________________________________________________

 

Голова комісії: ______________ Л.М. Виноградова

Члени комісії:  ______________ О.М. Мельник

 

____________ А.В. Артемчук                          ____________ А.Є. Музика

____________ І.Г.  Бобошко                            ____________ В.Г. Ситюк   

____________ С.В. Кравець                            ____________ В.С. Товстоног

____________ В.А. Лемпіцький                     ____________ І.А. Туник

____________ І.М. Миронець

 

 

Керуючий справами виконкому                                                                                                К.В. Кузнєцов        

 

Додаток 4

до розпорядження

міського голови

від 31.07.2019 № 142-ОД


АКТ
 

перевірки готовності закладу дошкільної освіти

до нового 2019/2020 навчального року

 

Складений ____.____.2019

Повна назва закладу, рік будівництва___________________________________

____________________________________________________________________

Прізвище, ім`я, по батькові керівника закладу _____________________________ ____________________________________________________________________

Відповідно до розпорядження міського голови  від___.___2019 №______

перевірку проводила комісія в складі____________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________
 ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Контингент дітей __________________________________________________

- ранній вік           __________________________________________________

- дошкільний вік  __________________________________________________

- кількість 6-річок     __________________________________________________

- стан документації _________________________________________________

І. Забезпеченість підручниками та стан фонду методичної літератури:

____________________________________________________________________

ІІ. Ремонт: __________________________________________________________

капітальний______________________________________________________________________________________________________________________________поточний________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІІ. Стан території:

- огорожа та її стан _________________________________________________

- озеленення _______________________________________________________

- стан і технічне обладнання спортивних споруд, майданчиків ______________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

- освітлення ________________________________________________________

ІV. Підготовка приміщень закладу для організації освітньої роботи: 

- спортивний зал (стан і технічне обладнання, проведення випробування спортивного обладнання) ____________________________________________

__________________________________________________________________

- музичний зал (естетичне оформлення, підготовка дидактичних матеріалів, їх збереження) _______________________________________________________

- готовність вікових груп (оформлення згідно віку дітей, естетичність, відповідність санітарно-гігієнічним вимогам та безпеки життєдіяльності; забезпеченість дидактичним матеріалом за розділами програми) ________________________________________________________________________________________________________________________________________

- медичний кабінет (забезпеченість медичними кадрами, документація, медичне обладнання, ліки) _____________________________________________________

____________________________________________________________________

- методичний кабінет _________________________________________________

____________________________________________________________________

- харчоблок (наявність і стан технологічного обладнання, санітарний стан) ____________________________________________________________________

- пральня ___________________________________________________________

- коридори та сходи __________________________________________________
 - вивільнені приміщення, їх використання та планування системи роботи в них ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

V. Господарське забезпечення:

- наявність і стан протипожежного обладнання __________________________

__________________________________________________________________

- стан електромережі та заземлення ___________________________________

- гаряче та холодне водопостачання ___________________________________

- стан вентиляції ___________________________________________________

- стан каналізації ___________________________________________________

VІ. Підготовка до осінньо-зимового режиму експлуатації:

- опалювальна система ______________________________________________

- стан вікон ________________________________________________________

- утеплення ________________________________________________________

VІІ. Підвальне приміщення, дотримання протипожежного режиму

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок комісії про готовність навчального закладу до нового навчального року

_______________________________________________________________________

 

Голова комісії: ______________ Л.М. Виноградова

Члени комісії:  ______________ О.М. Мельник

 ____________ А.В. Артемчук                          ____________ А.Є. Музика

____________ І.Г.  Бобошко                            ____________ В.Г. Ситюк   

____________ С.В. Кравець                            ____________ В.С. Товстоног

____________ В.А. Лемпіцький                     ____________ І.А. Туник

____________ І.М. Миронець

 

 

Керуючий справами виконкому                                                                                                К.В. Кузнєцов

 

Додаток 5

до розпорядження

міського голови

від 31.07.2019 № 142-ОД

 

АКТ

перевірки готовності закладу позашкільної освіти

до нового 2019/2020 навчального року

 

Складений ____.____.2019

Повна назва закладу, рік будівництва______________________________________________

_________________________________________________________

Прізвище, ім`я, по батькові керівника закладу _____________________________ ___________________________________________

Відповідно до розпорядження міського голови  від___.___2019 №______

перевірку проводила комісія в складі____________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________
 ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Контингент дітей __________________________________________________

- дошкільний вік  __________________________________________________

- початкова школа  __________________________________________________

- середня школа  __________________________________________________

- старша школа  __________________________________________________

- стан документації _________________________________________________

І. Забезпеченість підручниками та стан фонду методичної літератури:

__________________________________________________________________

ІІ. Ремонт: ________________________________________________________

капітальний______________________________________________________________________________________________________________________________поточний________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІІ. Стан території:

- огорожа та її стан _________________________________________________

- озеленення _______________________________________________________

- стан і технічне обладнання спортивних споруд, майданчиків _____________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

- освітлення _______________________________________________________

 

ІV. Підготовка приміщень закладу для організації освітньої роботи: 

- спортивний зал (стан і технічне обладнання, проведення випробування спортивного обладнання) ____________________________________________

__________________________________________________________________

- музичний зал (естетичне оформлення, підготовка дидактичних матеріалів, їх збереження) _____________________________________________________

- готовність навчальних приміщень (оформлення згідно віку дітей, естетичність, відповідність санітарно-гігієнічним вимогам та безпеки життєдіяльності; забезпеченість дидактичним матеріалом за розділами програми) __________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

- медичний кабінет (забезпеченість медичними кадрами, документація, медичне обладнання, ліки) _____________________________________________________

____________________________________________________________________

- методичний кабінет __________________________________________________

____________________________________________________________________

 - харчоблок (наявність і стан технологічного обладнання, санітарний стан)

____________________________________________________________________

- коридори та сходи _________________________________________________
- вивільнені приміщення, їх використання та планування системи роботи в них ___________________________________________________________________

V. Господарське забезпечення:

- наявність і стан протипожежного обладнання __________________________

__________________________________________________________________

- стан електромережі та заземлення ___________________________________

- гаряче та холодне водопостачання ___________________________________

- стан вентиляції ___________________________________________________

- стан каналізації ___________________________________________________

VІ. Підготовка до осінньо-зимового режиму експлуатації:

- опалювальна система ______________________________________________

- стан вікон _________________________________________________________

- утеплення ________________________________________________________

VІІ. Підвальне приміщення, дотримання протипожежного режиму

____________________________________________________________________

 Висновок комісії про готовність навчального закладу до нового навчального року

_______________________________________________________________________

Голова комісії: ______________ Л.М. Виноградова

Члени комісії:  ______________ О.М. Мельник

____________ А.В. Артемчук                           ____________ А.Є.Музика

____________ І.Г.  Бобошко                              ____________ В.Г. Ситюк   

____________ С.В. Кравець                              ____________ В.С. Товстоног

____________ В.А. Лемпіцький                       ____________ І.А. Туник

____________ І.М. Миронець

 

Керуючий справами виконкому                                                                                                К.В. Кузнєцов