Карта сайту
версія для друку

Рішення виконавчого комітету від 14.01.2020 № 12 "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області від 04.12.2018 року № 917"

БРОВАРСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від  14.01.2020  № 12

м.Бровари

 

Про внесення змін до рішення виконавчого

комітету Броварської міської ради

Київської області від 04.12.2018 року № 917

 

У зв’язку зі змінами в законодавстві, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2019 року № 1123 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»,розглянувши службовий лист начальника управління соціального захисту населення Петренко А.І. № 01-12/159 від 09.01.2020 року, керуючись статтею 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Броварської міської ради Київської області

 

В И Р І Ш И В:

1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області від 04.12.2018 року № 917 «Про затвердження положень про комісії і ради по сприянню в роботі виконкому», затвердивши у новій редакції «Положення про комісію з питань надання субсидій та пільг» (додається).

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області від 29.10.2019 року № 1158 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області від 04.12.2018 № 917 «Про затвердження положень про комісії і ради по сприянню в роботі  виконкому».

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Кузнєцова К.В.

 

 

Міський голова                                                                                                                                І.В. Сапожко

 

 

 

                                                                                        Додаток до

                                                                                              рішення виконкому

                                                                                              Броварської міської ради

                                                                                              від­­­____________№_____

 

 

Положення про комісію з питань надання субсидій та пільг при

виконкомі Броварської міської ради Київської області

 

1. Загальні положення

1.1. Комісія з питань надання субсидій та пільг (далі-Комісія) створюється на виконання Постанов  Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» та від 29 січня 2003 року № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги».

1.2. Комісія в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації та рішеннями Броварської міської ради Київської області та її виконавчого комітету.

 

2. Основні завдання Комісії

2.1. Розгляд заяв громадян з питань надання субсидій громадянам з урахуванням конкретних обставин, обумовлених Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», (далі-Положення).  

2.2. Розгляд заяв  громадян з питань включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за адресою фактичного місця проживання фізичної особи, обумовлених Постановою Кабінету Міністрів України «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги».

 

3. Права та обов’язки Комісії

 

Комісія має право:

3.1. Надавати дозвіл на призначення субсидії у наступних випадках:

3.1.1. На збільшену понад норму площу житла непрацездатним непрацюючим особам, які проживають самі;

3.1.2. Будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда);

3.1.3. У складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, і в цьому періоді:

 

- за інформацією ДПС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії;

 

- нарахований середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи;

 

- ними або за них не сплачено єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи (крім випадків, коли наявна заборгованість роботодавця із виплати заробітної плати та сплати єдиного соціального внеску на загальнобов’язкове  державне соціальне страхування за таких осіб).

 

Позитивне рішення про призначення субсидії може бути прийняте лише у випадку коли:

- такі особи або інші члени домогосподарства надають соціальні послуги, перебувають у місцях позбавлення або обмеження волі, до них застосовуються заходи забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), застосовуються запобіжні заходи у вигляді домашнього арешту або тримання під вартою, перебувають в складних життєвих обставинах, викликаних тривалою хворобою, що підтверджується висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я встановленого зразка, є алко- або наркозалежними, що підтверджується висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я первинного рівня на підставі довідки встановленого зразка закладу охорони здоров’я, що провадить діяльність з надання наркологічної допомоги населенню, в якому особа перебуває на диспансерному обліку;

- в періоді, за який враховуються доходи, мали суму середньомісячної нарахованої заробітної плати менше від розміру мінімальної заробітної плати не більш як на 10 відсотків і при цьому єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування сплачено у розмірі, не меншому, ніж мінімальний, за всі місяці протягом зазначеного періоду;

- на момент призначення житлової субсидії сплачують (за них сплачено) єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед днем звернення за призначенням житлової субсидії або сплачують (за них сплачено) єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед місяцем, в якому житлова субсидія призначається без звернення громадянина. При цьому особі, яка працює за строковим трудовим договором, житлову субсидію за рішенням комісії може бути призначено лише у разі, коли строк дії строкового трудового договору є більшим, ніж строк, на який призначається житлова субсидія.

3.1.4. Будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття власності в інший законній спосіб перевищує 50 тисяч гривень;

3.1.5. У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громанян на день звернення за призначенням житлової субсидії або на день призначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон;

3.1.6. Громадянин не повернув надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії за попередні періоди її одержання на вимогу структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або не сплачує суми до повернення, визначені управлінням соціального захисту населення;

3.1.7. У складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, які, за даними Єдиного реєстру боржників, мають заборгованість за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів понад три місяці (крім осіб, які є алко- або наркозалежними, що підтверджується довідкою від лікаря, осіб, до яких застосовуються заходи забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), осіб, до яких застосовуються запобіжні заходи у вигляді домашнього арешту або тримання під вартою), якщо такі особи вважаються безвісти відсутніми за рішенням суду або мають правовий статус осіб, зниклих безвісти.

3.1.8. Опалювана площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартир у багатоквартирному будинку, 200 кв. метрів для індивідуальних будинків, якщо у складі домогосподарства є особа з інвалідністю з ураженнями опорно-рухового апарату, які пересуваються на візках  і яку забезпечено цим житловим приміщенням за рахунок державного чи місцевого бюджету;

3.1.9. Особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму житла, за умови нарахування цій особі плати за житлово-комунальні послуги;

3.1.10. Індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію, за умови нарахування цій особі плати за житлово-комунальні послуги;

3.1.11. Одному із членів домогосподарства, які не зареєстровані, але фактично проживають у житловому приміщенні (будинку) без укладеного договору найму (оренди) житла, у разі, коли вони є внутрішньо переміщеними особами;

3.1.12. Призначення субсидії на соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування на фактично проживаючих зареєстрованих членів домогосподарства;

3.1.13. Без врахування доходів членів домогосподарства, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично за даною адресою не проживають;

3.1.14. Зареєстрованим у житловому приміщенні (будинку) особам, які сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки, за умови того, що до складу різних домогосподарств у межах одного житлового приміщення (будинку) не можуть входити члени однієї сім’ї;

3.1.15. Дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування,  виходячи з кількості дітей, які не зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають;

3.1.16. З урахуванням фактичних розмірів доходів для працездатних осіб, середньомісячний сукупний дохід яких менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, зокрема таких, що надають соціальні послуги;

3.1.17. У разі відсутності або неподання органами місцевого самоврядування або уповноваженими ними органами відомостей про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб;

3.1.18. У разі коли протягом 30 календарних днів після отримання повідомлення про необхідність виправлення помилки заявник не вчинив дій щодо її виправлення та/або не подав документи, управління соціального захисту населення приймає рішення про відмову у призначенні житлової субсидії. Зазначений строк може бути продовжено з причин, визнаних комісією поважними.

3.1.19. З дня виникнення права громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не змогли вчасно звернутися за призначенням субсидії, але не раніше дня виникнення права на житлову субсидію, в разі, коли таке звернення надійшло в будь-який місяць до закінчення сезону;

3.1.20. Призначення житлової субсидії на наступний сезон, з початку сезону, якщо громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або уклав договір про її реструктуризацію, у разі припинення субсидії в зв’язку з отриманням інформації про прострочену понад два місяці заборгованості;

3.1.21. У випадках, не передбачених Положенням, за умови фінансування таких субсидій за рахунок місцевих бюджетів;

3.1.22. Поновлення субсидії протягом сезону у випадках коли:

- у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;

- громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини, які вплинули на право призначення житлової субсидії, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення;

- під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення житлової субсидії, які вплинули на право призначення житлової субсидії або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;

3.2. За рішенням Комісії надання раніше призначеної субсидії припиняється у випадках, коли:

3.2.1. Домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги внаслідок того, що громадянин має заборгованість  за житлово-комунальні послуги;

3.2.2. Громадянин не виконує зобов’язання за договором про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово –комунальних послуг;

3.2.3. У заяві або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;

3.2.4. Громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини, які впливають на продовження житлової субсидії на наступний сезон, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення;

3.2.5. Під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення житлової субсидії;

3.2.6. Виникнення обставин, за яких протягом строку призначення субсидії за рішенням комісії фізична особа-підприємець, не сплатить єдиного соціального внеску чи сплатить його в розмірі меншому ніж мінімальний, за будь-який місяць протягом строку призначення субсидії, а також особа, що працює за трудовим договором, припинить дію такого договору  в будь-який місяць протягом строку призначення житлової субсидії. Призначається лише на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон після подання нових заяви та декларації за рішенням Комісії;

3.3. Рішення про призначення (не призначення) субсидії приймається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства;

3.4. Комісія розглядає підготовлені заяви громадян з питань надання пільг за адресою фактичного місця проживання на оплату житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

3.5. Комісія надає дозвіл щодо включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за адресою фактичного місця проживання фізичної особи, яка має право на пільги, за соціальною ознакою згідно з законодавством.

3.6.  Комісія приймає рішення щодо надання пільг за адресою фактичного місця проживання. У разі зміни місця проживання пільговик або його законний представник повинен письмово повідомити  про це управління соціального захисту населення Броварської міської ради.

3.7. На розгляд Комісії подається заява громадянина, який має право на пільги, з обґрунтованими поясненнями причин неможливості використати своє право на пільги за місцем реєстрації, і також додатково подає відповідний документ. Одночасно облік пільговиків за двома місцями (проживання та реєстрації) не передбачається.

3.8. Комісія має право вимагати від громадян, які звертаються до неї, документи, відомості, довідки, які необхідні для розгляду заяв, звернень та прийняття рішень. Уповноважені особи управління соціального захисту населення Броварської міської ради Київської області (державні соціальні інспектори) мають право обстежувати матеріально-побутові умови проживання заявників, перевіряти їх майновий стан та складати відповідні акти, які передаються разом з комплектом документів на розгляд Комісії.

3.9. Заслуховувати на своїх засіданнях пояснення заявників щодо виняткових обставин,в яких опинилась сім’я.   

3.10. Комісія при розгляді спірних питань, пов’язаних з призначенням житлових субсидій може, в межах чинного законодавства, рекомендувати заявникам надати додаткові відомості про доходи та майновий стан членів сім’ї, які можуть вплинути на прийняття остаточного рішення Комісії.

3.11. Порушувати питання перед правоохоронними органами, щодо притягнення до відповідальності громадян, які при оформленні субсидії надали недостовірні відомості про свої доходи та майновий стан.

 

4. Структура комісії, її склад та керівництво, порядок проведення засідання

4.1. Комісія утворюється у складі: голови, заступника голови, секретаря та членів Комісії.

4.2. Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області.

4.3. Комісію очолює голова, який є заступником міського голови, згідно з розподілом функціональних обов’язків.

4.4. Заступником голови Комісії є начальник управління соціального захисту населення Броварської міської ради Київської області.

4.5. Засідання Комісії проводиться в міру надходження заяв від громадян,   які звернулися до неї з питань по наданню субсидій та пільг, але не рідше ніж раз на місяць.

4.6. Секретар Комісії забезпечує підготовку матеріалів згідно з поданими заявами для розгляду, вирішує організаційні питання проведення засідань, веде протоколи засідань Комісії.

4.7. Засідання Комісії проводиться відкрито із запрошенням усіх зацікавлених сторін.

4.8. Засідання Комісії вважаються правомочними, якщо в них бере участь не менше половини її складу. Рішення Комісії заноситься до протоколу, який підписується  головою та секретарем.

4.9. Рішення Комісії щодо призначення або відмови в призначенні субсидії та пільг приймається простою більшістю голосів присутніх і має рекомендаційний характер для прийняття відповідного рішення виконавчого комітету. Рішення щодо припинення раніше призначених субсидій оформлюється протоколом та не виноситься для прийняття відповідного рішення виконавчим комітетом.

4.10. У випадку незгоди члена Комісії з рішенням, його думка викладається в протоколі.

4.11. У разі відсутності голови Комісії, його функції здійснює заступник голови Комісії.

4.12. Контроль за діяльністю Комісії здійснює міський голова.

                                                      

5. Забезпечення роботи Комісії 

5.1. Організаційне, інформаційне забезпечення діяльності Комісії здійснюється за рахунок виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області.

 

6. Взаємодія з іншими органами 

6.1. Комісія по розгляду заяв громадян в питаннях, віднесених до її компетенції, взаємодіє з іншими виконавчими органами Броварської міської ради Київської області та її виконавчого комітету.

6.2. Рішення Комісії, прийняті у межах її повноважень, можуть бути підставою для прийняття відповідних рішень виконавчим комітетом Броварської міської ради Київської області .

 

 

Міський голова                                                                                                                                 І.В. Сапожко