Карта сайту
версія для друку

Рішення виконавчого комітету від 03.03.2020 року № 206 "Про коригування тарифів на послуги з вивезення побутових відходівТОВ «СЕЛТІК ТБО»"

БРОВАРСЬКА  МІСЬКА  РАДА  КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від 03.03.2020 року № 206

м. Бровари

 

Про коригування тарифів на

послуги з вивезення побутових

відходівТОВ «СЕЛТІК ТБО»

 

Відповідно до законів України «Про відходи»,«Про житлово-комунальні послуги», постанов Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 №1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» тавід 10.12.2008№1070,  «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів», у зв’язку з підвищенням складових тарифів та враховуючи звернення ТОВ «СЕЛТІК ТБО» від16.01.2020 вих.№02, керуючись п.п.2 п.«а» ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»виконавчий комітет Броварської міської ради Київської області

 

ВИРІШИВ:

1. Провести коригування діючих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, затверджених рішенням виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області від 13.03.2018 р. №191 «Про погодження товариству з обмеженою відповідальністю «СЕЛТІК ТБО тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» (зі змінами в редакції рішення від 16.04.2019 р. №467), виклавши Додаток 1 до рішення у новій редакції (додається).

2. ТОВ «Селтік ТБО» забезпечити висвітлення даного рішення у місцевих засобах масової інформації.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови згідно розподілу функціональних повноважень.

 

 

Міський голова                                                                                                                               І. САПОЖКО

  

 

Додаток 1

рішення виконавчого

комітету

Броварської міської ради Київської області

№ 206 від 03.03.2020 року

 

Розрахунок ціни послуги з вивезення твердих побутових відходів за 1куб.м грн.

 

Статті витрат

 

Індивідуальні складові статей витрат

Витрати на 1 куб.м

Прямі матеріальні витрати

1

Дизельне паливо

13,92

 

2

Використання мастила

1,80

 

3

Використання автошин з/ч

8,77

Прямі витрати з оплати праці

4

Основна заробітна плата виробничого персоналу

14,39

 

5

Надбавки виробничому персоналу

4,55

 

6

Доплата за роботу у вихідні дні

0,29

 

7

Премії виробничому персоналу

1,87

Інші прямі витрати

8

Єдиний соціальний внесок (22%)

4,64

 

9

Витрати на оренду автомобілів-сміттєвозів

13,84

Загальновиробничі витрати

10

Основна заробітна плата загальновиробничому персоналу

6,23

 

11

Премії загальновиробничого персоналу

0,66

 

12

Єдиний соціальний внесок (22%)

1,52

 

13

Витрати на оренду приміщення загальновир. призначення

1,71

 

14

Охорона об’єкта

0,86

 

15

Інші загальновиробничі витрати

1,30

Загальна сума витрат, що входить до планової виробничої собівартості:

76,35

Адміністративні витрати

16

Заробітна плата апарату управління

7,93

 

17

Внески на загальнообов’язкове державне страхування

1,74

 

18

Оренда офісного приміщення

1,48

 

19

Інші адміністративні витрати

0,48

Загальна сума адміністративних витрат:

11,63

Витрати зі збуту

20

Основна заробітна плата працівників комерційного відділу

3,15

 

21

Внески на загальнообов’язкове державне страхування

0,69

Загальна сума витрат на збут:

3,84

Витрати зі збору відходів

22

Витрати на утримання контейнерів

1,42

Витрати на знешкодження відходів

23

Витрати на захоронення та знешкодження відходів

27,40

Повна собівартість (вивезення, збір, утилізація)

120,64

Рентабельність (5%)

6,03

Тариф на вивезення твердих побутових відходів без ПДВ

126,67

ПДВ 20%

25,33

Тариф вивезення 1 куб. м. твердих побутових відходів

152,00

 

 

Міський голова                                                                                                                                  І. САПОЖКО