Обласний науково-практичний семінар у Броварах на тему: "Інклюзивний ресурсний центр: перший досвід"

 

20 червня на базі Броварської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 відбувся обласний науково-практичний семінар на тему: «Інклюзивний ресурсний центр: науково-методичний супровід створення, планування, діяльность. Перший досвід». Учасниками семінару було 90 осіб, а саме: завідуючі науково-методичних центрів,  психолого-медико-педагогічних консультацій Київської області,  керівники Броварських  навчальних закладів з інклюзивним навчанням. У роботі семінару взяли участь Мельник О.М., начальник управління освіти і науки Броварської міської ради; Осадчий І.Г., ректор КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук; Каменщук Т.Д., директор Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області, координатор Інклюзивного ресурсного центру; Заплатинська А.Б., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри ортопедагогіки та реабілітології факультету корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова.

 

Ресурсний центр корекційно-розвиткової роботи та інклюзивного навчання був створений рішенням Броварської міської ради з метою ефективної реалізації міської програми «Інклюзивна освіта в Броварах на 2016-2020 р.р.». Основними напрямками роботи ценру є: проведення корекційно-розвиткових занять з учнями, що навчаються умовах інклюзивної освіти, організація та проведення гурткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, здійснення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед педагогів, батьківської громадськості. До штату центру входять корекційні педагоги, вчителі-логопеди, вчителі-реабілітологи, керівники гуртків, практичні психологи, соціальні педагоги. У 2016/17 навчальному році в умовах інклюзивної освіти виховувалось та навчалось 39 дітей (12 дітей у загальноосвітніх закладах (ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 та № 9), 27 – у дошкільних (ДНЗ «Золота рибка», «Віночок», «Ромашка», «Ластівка» та «Калинка»).

 

Впровадження інклюзивної освіти – завдання складне, але вирішуване. Головною умовою є усвідомлення основної мети інклюзії: прийняття права осіб з обмеженими можливостями на якісне життя.

 

image

 

 

image