Броварська міська рада оголошує набір фахівців відділу інформаційно-довідкової служби «Контакт-центр»

 

УМОВИ

на зайняття вакантної посади

диспетчер (оператор)

відділу інформаційно-довідкової служби «Контакт-центр»

Центру обслуговування «Прозорий офіс»

 Броварської міської ради Київської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Здійснює виконання завдань:

-   прийом вхідних дзвінків;

-   прийом та обробка скарг заявників, перенаправлення отриманої інформації до відповідних підрозділів та служб;

-   реєстрація звернень заявників;

-   надання довідкових та консультаційних послуг заявникам (з широкого загалу питань, пов’язаних з життєдіяльністю міста);

-   інформування щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Умови праці

- Офіційне працевлаштування;

- стабільна заробітна плата;

- стажування до 2-х тижнів;

- позмінний графік роботи;

- збереження всіх соціальних гарантій та норм, згідно чинного законодавства України;

- комфортні умови праці.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Безстроково

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань працевлаштування

 Наконечна Віра Віталіївна, (04594)5-32-48;

 Калашник Олена Вікторівна, (04594)5-43-95, +380672202469;

 Bmr_cc@ukr.net

Вимоги до кандидата 

Освіта

Вища, середня спеціальна освіта 

Досвід роботи

Стаж роботи на посаді оператора Call-center (бажано)

Володіння державною мовою:

Вільне володіння державною мовою.

Хороша дикція, володіння навичками ділового мовлення.

Знання сучасних інформаційних технологій

Впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Швидкісний набір тексту. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

Якісне виконання поставлених завдань

Уміння аналітично мислити, працювати з нормативно-правовими актами, готувати аналітичні матеріали і довідки.

Навички використання комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення відповідно до посадових обов’язків.

Вміння працювати з інформацією.

Командна робота та взаємодія

Вміння працювати в команді.

Сприйняття змін

Здатність приймати зміни та змінюватися.

Особистісні компетенції

Відповідальність, аналітичне мислення, точність та чіткість у роботі з інформацією та документами, комунікабельність, організованість, ініціативність, політична неупередженість, об’єктивність, дотримання професійної етики та культури спілкування.  Наполегливість. Стресостійкість. Тактовність. Культура спілкування.