Правила безпеки громадян на залізничному транспорті України

Станом на 1.07.2019р. на станціях, перегонах, територіях підрозділів АТ «Укрзалізниця» внаслідок наїзду залізничного рухомого складу, падіння з нього, або інших видів впливу отримали травми різного ступеня важкості 265 сторонні особи проти 267 у минулому році, у тому числі 167 зі смертельним наслідком проти 152 у минулому році. Серед травмованих унаслідок ураження електричним струмом постраждало 25 сторонніх осіб проти 14 у минулому році, з них 7 зі смертельним наслідком проти 3 у минулому році.

З початку поточного року на станціях, розташованих в межах виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень, яка забезпечує перевезення пасажирів і вантажів по території 4 областей, станом на 05.07.2019 року, самими травмонебезпечними є Київ, Київська область, Чернігівська обл. Рухомим складом травмовано 24 громадян, з них 16 смертельно. 

Основними причинами травмування сторонніх громадян є порушення Правил поведінки громадян на залізничному транспорті України, Правил безпеки громадян залізничному транспорті України.

 

 

ПАМ’ЯТКА

ЩОДО ДОТРИМАННЯ ГРОМАДЯНАМИ

Правил безпеки на залізничному транспорті

З початку поточного року на станціях, розташованих в меж їх виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень, яка забезпечує перевезення пасажирів і вантажів по території 4 областей, станом на 05.07.2019 року, самою травмонебезпечними є Київ, Київська область, Чернігівська обл. Рухомим складом травмовано 24 громадян, з них 16 смертельно, а саме: станції Київ-Волинський 1 смертельний, Київ-Деміївський 4 травмовані із них 2 смертельні, Святошин 1 смертельний, Почайна 1 травмований, Київ-Пасажирський 1 смертельний, Борщагівка 1 смертельний, Буча 3 травмовані із них 1 смертельний, Боярка 2 травмовані із них 1 смертельний, Васильків 1 смертельний, Заворичі 1 смертельний, Ірпінь 1 смертельний, Клавдієве - 1 травмований, Немішаєве 1 смертельний, Ніжин -4 смертельних, Голубичі 1 травмований.

Внаслідок підняття на вагони для здійснення екстремального селфі уражено електричним струмом 5 громадян, з них 2 дітей віком до 15 років.

Аналіз випадів травмування сторонніх залізничному транспорту зсіб свідчить про те, що більшість випадків сталася внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, затверджених наказом МТУ від 19.02.1998 № 54, які зареєстровані в Мінюсті 22.07.1998 № 473/2913, а саме:

перехід залізничних колій у невстановлених місцях; ходіння по залізничних коліях;

підіймання на дахи поїздів, локомотивів та вагонів;

знаходження в стані алкогольного сп’яніння на території об’єктів залізничного транспорту (в тому числі перехід колій в навушниках).

Громадяни забувають про те, що залізниця є зоною підвищеної небезпеки.

Всі випадки сталися внаслідок порушення самими потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті, а саме:

п.2.1. Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо).

На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики "Перехід через колії". п.2.2. Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо).

При наближенні поїзда до перону або платформи громадяни повинні стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, моторвагонного рухомого складу та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв язку

п.2.3. При наближенні поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощэ) треба зупинитись поза межами небезпечної зони, пропустити його і, впевнившись у відсутності рухсмого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід.

Забороняється:

п.2.5. Ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п'яти метрів.

2.6. Переходити і перебігати через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.

п.2.7. Переходити колію зразу після проходу поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.

п.2.9. На станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію. п.2.10. Проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.

п.2.11. Пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися.

п.2.12. На електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.

п.2.14. Підніматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо.

Шановні громадяни, будьте обачливі!

Дотримання зазначених вимог вбереже Вас від фатальних випадків при ^находженні на території станцій та перегонах залізничного сполучення.

Пам’ятайте що гальмівний шлях поїздів від 600-800 метрів., а номінальна напруга в контактній мережі складає 27,5 тисяч Вольт (кВ).

 

З повагою,

Адміністрація виробничого підрозділу Київська дирекція залізннчн ях перевезень, Регіональної філії Південно-Західна залізниця.