Умови продажу земельних ділянок
Відповідно до частини 2 статті 128 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи, зацікавлені в придбанні земельних ділянок у власність, подають заяву (клопотання) до відповідного органу виконавчої влади або сільської, селищної, міської ради чи державного органу приватизації. У заяві (клопотанні) зазначаються місце розташування земельної ділянки, її цільове призначення, розміри та площа, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
До заяви (клопотання) додаються:
а) документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою та документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельної ділянці;
б) копія установчих документів для юридичних осіб, а для громадянина – копія документа, що посвідчує особу.
в)свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності у разі продажу земельної ділянки суб’єкту підприємницької діяльності.
Частина 8 статті 128 Земельного кодексу України передбачає , що ціна земельної ділянки визначається за експертною грошовою оцінкою, що проводиться організаціями, які мають відповідну ліцензію на виконання цього виду робіт, на замовлення органів державної влади або органів місцевого самоврядування. Фінансування робіт з проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки здійснюється за рахунок внесеного покупцем авансу, що не може бути більшим ніж 20 відсотків вартості земельної ділянки, визначеної за нормативною грошовою оцінкою земельної ділянки.
Питання продажу земельних ділянок комунальної власності розглядаються на сесіях Броварської міської ради Броварського району Київської області.
Центр обслуговування «Прозорий офіс» виконавчого комітету Броварської міської ради Броварського району Київської області знаходиться за адресою: м. Бровари, вул. Героїв України, 18.