Дія

Як стати на квартирний облік?

26 жовтня 2023

Хто може стати на квартирний облік?

Згідно Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українськіх РСР , затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984 р. № 470, громадяни самостійно здійснюють право на одержання приміщення в будинках державного і громадського фонду з настанням повноліття, тобто після досягнення вісімнадцятирічного віку, а такі, що одружуються, або влаштувалися на роботу, в передбаченим законом випадках, до досягнення вісімнадцятирічного віку, - відповідно з часу одруження або влаштування на роботу.Інші неповнолітні (віком від 15 до 18 років) здійснюють право на одержання житлового приміщення за згодою батьків або піклувальника.

Квартоблік здійснюється при виконавчому комітеті міської ради (як правило) за місцем проживання громадянина (не менше 3 років) в даному населеному пункті. На квароблік беруться громадяни, які потребують поліпшення житлових умов:

  1. забезпечені житловою площею нижче, за визначений виконкомом Київської обласної ради, рівень, а саме нижче 7 кв. м житлової пощі на одну зареєстровану в житловому приміщенні особу;
  2. які проживають у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним нормам, визначеними Міністерством ЖКГ, Міністерством охорони здоров`я і Держбудконтролем;
  3. які хворіють на тяжкі форми деяких хронічних хвороб (визначених у переліку захворювань і затверджених Міністерством охорони здоров`я,) і не можуть проживати в одній квартирі, або одній кімнаті з членами своєї сім`ї. Порядок видачі медичних висновків, зазначених хворим встановлює Міністерство охорони здоров`я.
  4. які проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного фонду чи за договором найму – в будинках житлово-будівельних кооперативів;
  5. які проживають у гуртожитках ;
  6. які проживають в одній кімнаті по дві і більше сім`ї, незалежно від родинних відносин, або особи різної статі, старші за 9 років, окрім подружжя.

Щоб стати на квартирний облік, потрібно подати письмову заявуз пакетом документів до виконавчого комітету міської ради особисто. Заяву підписуютьповнолітні члени сім’ї, що разом проживають, мають право на отримання житла і бажають стати на облік.


До заяви слід додати:

  1. Копії паспортів (1,2,10,11), свідоцтв про народження (в разі необхідності);
  2. Копії ідентифікаційних кодів;
  3. Копія свідоцтва про шлюб (в разі необхідності);
  4. Довідки з місця роботи (з указанням посади);
  5. Копії документів, що дають право на пільги (посвідчення встановленого зразка, медзаключення ЛКК, довідки МСЕК тощо) .

За потреби до заяви додаються також довідка (витяг з рішення міської адміністрації) про невідповідність житлового приміщення встановленим санітарним нормам і технічним вимогам, копія договору найму тощо.

Прийом документів з питання взяття на квартирний облік здійснюється за адресою: м. Бровари, бульв. Незалежності, 2, управління з питань комунальної власності та житла, сектор з житлових питань. Тел.: 04594 4 61 70.


Загальна інформація про квартирний облік

Щомісяця, на підставі рішень міськвиконкому, списки громадян, які відповідно до вимог житлового законодавства визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов, коригуються та вносяться відповідні зміни:

  • взяття на квартирний облік громадян, які подали заяви та згідно із законодавством визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов;
  • зняття з квартирного обліку громадян, які відповідно до законодавства втратили право перебувати на квартирному обліку;
  • виключення з пільгових списків громадян, які втратили право на пільгове забезпечення житлом;
  • занесення до пільгових списків громадян, які набули право на пільгове забезпечення житлом;
  • зміни у складі сім'ї.

Відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані. Оновлені списки станом на 1 січня кожного року можна оглянути в секторі з житлових питань. В разі не поновлення документів, особи знімаються з квартирного обліку.

Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно кожен рік у ІV кварталі поновлювати документи облікової справи, а саме:

  • довідку про склад сім'ї;
  • довідку з місця роботи;
  • документи, відповідно до яких відбулися зміни в складі сім’ї;
  • документи, які надають право на пільги (в разі отримання);
  • копія паспорта у випадку його заміни/втрати або зміни місця проживання.

Додаткову інформацію та роз`яснення з питань постановки та перебування на квартирному обліку можна отримати за адресою: м. Бровари, бульв. Незалежності, 2, управління з питань комунальної власності та житла, сектор з житлових питань. Тел.: 04594 4 61 70.

Мешканцю
Управління містом
Бізнес та інвестиції
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux