Дія

Архівний відділ

11 жовтня 2023

Адреса та контакти:

Місцезнаходження управління: 07400, Київська обл., Броварський район, м. Бровари, бульв. Незалежності, 6-в.

Юридична адреса: 07400, Київська обл., Броварський район, м. Бровари, вул. Героїв України, 15.

Тел.: (04594) 6 02 77

E-mail: 50494@ukr.net

Начальник управління – Ніколайчук Світлана


Основними завданнями архівного відділу є:

1. Здійснення управління архівною справою і діловодством на території Броварської ОТГ;

2. Координація діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, об’єднань громадян, громадських спілок, релігійних організацій (далі - юридичні особи), приватних архівних установ, заснованих фізичними особами та/або юридичними особами приватного права (далі - приватні архіви), архівних установ, створених для централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових та інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на території Броварської ОТГ, та інших документів, що не належать до Національного архівного фонду (далі - трудові архіви), з питань архівної справи і діловодства;

3. Внесення до Національного архівного фонду архівних документів, що мають місцеве значення, ведення їх обліку, зберігання та використання відомостей, що в них містяться;

4. Здійснення контролю за діяльністю архівних установ, архівних підрозділів і служб діловодства, забезпечення додержання ними законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи;


Перелік послуг:

Надання архівних копій, витягів з документів, що зберігаються в архіві, на запити органів державної влади, органів місцевого самоврядування, депутатських звернень.

Надання архівних копій, витягів з документів, що зберігаються в архіві, юридичним та фізичним особам на тематичні запити.

Надання архівних копій, витягів з документів, що зберігаються в архіві, юридичним та фізичним особам на запити щодо підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно.

Надання архівних довідок, що підтверджують трудовий стаж на підприємствах, документи яких зберігаються в архіві.

Надання архівних довідок про заробітну плату на підприємствах, документи яких зберігаються в архіві.

Інформаційне обслуговування користувачів в архівному відділі.

Видавання документів у тимчасове користування за межами архіву.

Приймання в установленому порядку документів Національного архівного фонду на зберігання в архівний відділі виконкому Броварської міської ради.

Облік документів Національного архівного фонду, які знаходяться на зберіганні в архівному відділі виконкому Броварської міської ради.

Забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в архівному відділі виконкому Броварської міської ради.

Проведення перевірянь роботи служб діловодства, експертних комісій та архівних підрозділів підприємств, установ, організацій. Надання методичної допомоги у сфері архівної справи та діловодства підприємствам, установам та організаціям міста.

Організація роботи експертної комісії при архівному відділі виконкому Броварської міської ради.

Схвалення положень про архівні підрозділи, про експертні комісії; номенклатур справ підприємств, установ, організацій міста; актів про вилучення до знищення; описів справ тривалого зберігання та з особового складу підприємств, установ, організацій міста, в діяльності яких не утворюються документи НАФ.


Перелік запитів, що виконуються архівом:

 Запити громадян до архівного відділу поділяються на:

1. Соціально-правові;

2. Тематичні.


1. Соціально-правові запити стосуються надання необхідної інформації про:

1) трудовий стаж в ліквідованих установах та організаціях Броварської ОТГ.

2) заробітну плату в ліквідованих установах та організаціях Броварської ОТГ.

Запити виконуються безкоштовно. Термін виконання запитів – 1 місяць з дня реєстрації заяви або листа.

2. Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний.

Всі запити тематичного характеру виконуються на платній основі. Сума оплати роботи за зверненнями установ, організацій та фізичних осіб встановлюється згідно прейскуранту цін на роботи (послуги) у сфері використання архівних документів, що виконуються архівним відділом на договірних засадах. Терміни виконання запитів можуть бути подовжені в залежності від складності роботи.

Мешканцю
Управління містом
Бізнес та інвестиції
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux