Бізнес-зустріч на підприємстві українського виробника трикотажу «RITO»
В рамках ініціативи Центру підтримки бізнесу Броварської міської ради 8 жовтня відбулась чергова бізнес-зустріч по обміну досвідом на трикотажному підприємстві «RITO». У нашому місті, уже багато років поспіль, успішно працює найбільша в Україні фабрика з виробництва трикотажу «RITO». Власниця, керівник підприємства Тетяна Абрамова розповіла, що виробництво трикотажного одягу - це складний процес, який включає в себе низку важливих етапів.
Зокрема, після того, як тканина готова, вона потрапляє до спеціальної кімнати, де її піддають обов’язковій термічній обробці. На наступному етапі не обійтися без машини, що має назву кетель. Саме за допомогою кетеля деталі одягу зшиваються, і ми отримуємо готовий трикотажний виріб з охайним кетельним швом. Після цього готовий продукт проходить контроль якості та сертифікується, щоб згодом поїхати з Броварів в усі міста України, а також до США.
Керівник розповіла, що історія RITO почалась з тонесенької ниточки, з якої потім на розумних машинах вив'язувались різні цікаві дизайнерські речі. На підприємстві є власне тренд-бюро, де працюють дизайнери, конструктори. Усі їхні ідеї виробництва імплементуються, «вив'язуються». Підприємство виробляє трикотажний одяг під двома брендами: Rito та 91Lab. Rito - це бренд більш універсального трикотажного одягу, а 91Lab - це бренд зі слоганом «Трикотаж, як мистецтво». І це справді так, адже вироби під брендом 91Lab мають вишуканий дизайн, прикрашені мотивами робіт Марії Примаченко, з елементами брокарівської вишивки, що була розповсюджена на Київщині у 19-му сторіччі. У співпраці з Національним музеєм декоративного мистецтва України RITO бренд здійснив художнє дослідження та переосмислення флористичних композицій народної мисткині, що працювала на поч. ХХ ст. Відбулась презентація нової колекції бренду RITO Group, яка присвячена творчості видатної української художниці Ганни Собачко-Шостак.
RITO створило лімітовану капсульну колекцію одягу, надихнувшись співпрацею з SkyUp Airlines. Раніше компанії працювали над створенням трикотажного поло для стюардів та стюардес SkyUp.
Коли дизайнери вигадують колекцію, то вони придумують щось ширше, ніж просто одяг, бо вони займаються мистецтвом. У них є свій цикл, якого потрібно дотримуватись, бо експорт продукції відповідає законам світового рітейлу.
Свої досягнення RITO презентує на найбільших виставкових заходах України та за її межами.
Під час зустрічі відбулось жваве обговорення. На завершення учасники отримали цінні та корисні поради щодо долання перешкод, збереження фахівців, плідного управління персоналом та інше.
Започаткована ініціатива буде продовжуватись і надалі!