Дія

ЦНАП Броварської громади відзначає 12 років успішної роботи

13 червня 2025

13 червня 2013 року рішенням сесії Броварської міської ради було утворено Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Броварської міської ради, який, у подальшому, було реорганізовано у Центр обслуговування «Прозорий офіс».

За роки роботи Центр значно розширив свої можливості, зокрема, збільшив свою мережу та перелік адміністративних послуг. Для успішної роботи Центру щороку, додатково, запроваджуються нові сучасні цифрові технології, що спрощує, прискорює та підвищує якість процесів надання адміністративних послуг.

Як результат, сьогодні Центр – це мережа, що включає:

  • ЦНАП м.Бровари;
  • 2 відокремлених робочих місця у селах Княжичі та Требухів;
  • 2 відокремлених структурних підрозділи.

На сьогодні в Центрі працюють 28 адміністраторів, 11 державних реєстраторів, які надають громадянам 337 видів послуг.

Серед них найпопулярніші:

  • реєстрація бізнесу та нерухомості;
  • оформлення біометричних документів;
  • реєстрація місця проживання;
  • землекористування;
  • архітектури та будівництва;
  • посвідчення водія та реєстрація транспортних засобів;
  • реєстрація актів цивільного стану.

Історія і розвиток ЦНАП:

На початку створення у Центрі працювали 2 адміністратори які надавали 60 послуг. Загальна кількість наданих послуг у рік становила близько 2х тисяч.

У 2021 році після створення Броварської міської територіальної громади Центр було реорганізовано, створено додаткові віддалені робочі місця адміністраторів в старостинських округах. Крім того, у Центрі запроваджено надання паспортних послуг, послуг РАЦС та послуг по заміні водійських прав та реєстрації транспорту.

Найважчий для Центру був 2022 рік – рік повномасштабного вторгнення росії в Україну. Припинення роботи державних реєстрів, запровадження новітніх для держави та органів місцевого самоврядування послуг, необхідність надання підтримки внутрішньопереміщеним громадянам, поставило перед персоналом Центру нові виклики. Але завдяки належній координації роботи Центру з боку керівництва громади, Центр не тільки не втратив свій людський та матеріально-технічних потенціал, а і поступово відновив свою роботу у повному обсязі та навіть збільшив перелік послуг.

Центр став базою не тільки для надання адміністративних послуг але і для запровадження важливих для обороноздатності держави послуг, зокрема через Центр запроваджено заходи з належного рекрутингу до української армії, актуалізації даних військовозобов’язаних.

Також, через Центр відбувалася реалізація державної програми «Прихисток», завдяки якій, тисячі українців, які потребували прихистку, змогли знайти собі житло та отримати компенсацію за його утримання. Центр також залучено до програми «Є-відновлення», щодо реєстрації повідомлень про пошкоджене майно та подання заяв на компенсацію.

А з 2024 року спільно з Управлінням з питань ветеранської політики Броварської міської ради в Центрі створено та успішно працює адмінсервіс «Ветеран».

На сьогодні в Центрі можна отримати практично всі базові адміністративні послуги.

Кількість звернень у рік зросла до 94 тисяч, а кількість наданих послуг перевищила 54 тисячі.

Команда Центру завжди готова працювати на користь громадян і надалі вдосконалювати сервіс надання адмінпослуг.

Вітаємо всіх колег із річницею!

Мешканцю
Про місто
Управління містом
Бізнес та інвестиції
Відкриті дані
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux