Яскраві вироби – темні наміри
Триває соціальна інформаційна кампанія «Яскраві вироби — темні наміри». Її мета — підвищення обізнаності населення щодо агресивних маркетингових стратегій тютюнової індустрії.
За результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології (лютий березень 2025 р.), 31% українців вживають тютюнові або нікотинові вироби. 45% молоді віком 18–29 років також є споживачами. 75% молоді повідомляють, що бачать рекламу ТВЕН та пристроїв для їх використання. У центрі кампанії — захист дітей і молоді, які залишаються головною мішенню тютюнового маркетингу.
- Знаємо їхні методи.
- Зупиняємо вплив.
- Захищаємо молодь.
Подолання тютюнової залежності — це шлях до зменшення передчасної смертності та збереження здоров’я нації.
Інформаційну кампанію реалізує Центр Громадянського Представництва "Життя" за підтримки неприбуткової наукової організації «Vital Strategies» у співпраці з Центр громадського здоров’я України.
Соціальний відеоролик «Остерігайся пасток тютюнової індустрії» можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1f0fUl8HvVIqAmO36RpjzyLZ9PJuvgmx8/view?usp=sharing