Онлайн-тренінг «Важливість стандартів обслуговування у сфері роздрібної торгівлі»
19 січня 2024
За ініціативи Центру підтримки бізнесу 18 січня 2024 р. відбувся онлайн-тренінг «Важливість стандартів обслуговування у сфері роздрібної торгівлі. Як за допомогою впровадження стандартів можна збільшити валовий дохід магазину вдвічі?».
Експерт з продажів в роздрібному бізнесі Вікторія Лисенко розповіла про те як обслуговування впливає на вибір покупця та придбання товару, як працювати з клієнтом у піковий період, як покращати комунікацію з клієнтом та інше.
Під час тренінгу відбулось жваве обговорення.
Такі ініціативи будуть продовжуватись і надалі.
Рекомендовані публікації
26 грудня 2024
Грантові можливості
09 грудня 2024
Стипендія Коледжу Європи на післядипломне навчання
20 листопада 2024
Допомога художникам, граверам і скульпторам
19 листопада 2024
Відкрийте нові горизонти вашого бізнесу – на Mind Export Summit 2025