Дія

Онлайн-тренінг «Важливість стандартів обслуговування у сфері роздрібної торгівлі»

19 січня 2024

За ініціативи Центру підтримки бізнесу 18 січня 2024 р. відбувся онлайн-тренінг «Важливість стандартів обслуговування у сфері роздрібної торгівлі. Як за допомогою впровадження стандартів можна збільшити валовий дохід магазину вдвічі?».

Експерт з продажів в роздрібному бізнесі Вікторія Лисенко розповіла про те як обслуговування впливає на вибір покупця та придбання товару, як працювати з клієнтом у піковий період, як покращати комунікацію з клієнтом та інше.

Під час тренінгу відбулось жваве обговорення.

Такі ініціативи будуть продовжуватись і надалі.

Мешканцю
Управління містом
Бізнес та інвестиції
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux